بازدید 4455

 تصمیمات کمیته اضطرار هوای استان مرکزی برای فردا

کمیته اضطرار آلودگی هوای اراک آخرین تصمیمات اعضای این کمیته را برای فردا سه شنبه اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 04 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اراک، با تصمیم اخیر کمیته اضطرار آلودگی هوا با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص تشدید آلودگی هوا، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی، وضعیت فعالیت مدارس شهر اراک و سایر محدودیت‌ها در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه اعلام شد.

بر اساس مصوبات اخیر این کمیته در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهند بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود.

سایر دانش آموزان مقطع متوسطه که دارای پرونده پزشکی درخصوص بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی و ریوی هستند می‌توانند ضمن هماهنگی با مدرسه در کلاس درس حاضر نشوند.

فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

فعالیت تمامی کوره‌های آجرپزی، معادن، کارگاه‌های عمرانی دارای گرد و خاک و واحدهای تولیدی آلاینده در سطح شهر اراک تعطیل اعلام می‌شود و ادارات محیط زیست و صمت ملزم به نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه هستند.
هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک اعم از مدارس و ورزشگاه‌ها ممنوع و ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی